ניהול לקוחות אסטרטגים

ניהול לקוחות אסטרטגים הינה התמחות בפני עצמה בעולם המכירות המתקדם. היא דורשת שילוב של שימוש בכלים והתמקצעות גבוהה מאד בעולם הסחר המתקדם תוך מיקוד בתפיסה ודרך חיים של "ספק פתרונות" ולא מכירה של מוצר או שרות. העוסקים בתחום צריכים לדעת להניע תהליכים וממשקים פנים ארגוניים וכול זאת ע"י הפעלת יכולות בינאישיות מאד גבוהות.

זהו תחום בו התמחיתי במשך שנים  אני מביא עמי כלים ומתודות מתקדמים מחברות גלובליות הן מהשטח והן מעולם ההדרכה.

 

גולת הכותרת הינה קורס מתקדם למנהלי תיקי לקוחות אסטרטגים לשידרוג יכולות תוך שימת דגש על מיפוי מורכב של מקבלי החלטה, תשאול והבנת צרכים , תכנון והובלת תהליכי מו"מ מורכבים, תכנון וניהול מכרזים, ניהול ממשקים (ללא סמכות ניהולית) וכול זאת עם דוגמאות וcase study מחברות מובילות בארץ ובעולם. סדנת סופר אפקטיבית לכול צוות שאחראי על ניהול הלקוחות האסטרטגים של החברה.

 

מדובר בקורס מאתגר, מרתק הדורש השקעה מהמשתתפים ומעל לכול מחובר לשטח ואפקטיבי. כול דבר מתרגלים ומיישמים בשטח. קורס חובה גם למי שכבר עוסק שנים בתחום ורוצה לשדרג את יכולותיו.

 

תכני הקורס:

  • מיפוי מקבלי ההחלטה וכיצד לקדם תהליכים מולם בשוטף ובמסגרת ניהול מו"מ
  • הכנת ותכנון התהליך- ניהול לקוח אסטרטגי בדגש על ניהול מו"מ הוא כמו משחק שחמט - המקצוענים מתכננים כול צעד. המטרה שאתם תובילו את התהליך
  • תשאול מקצועי- איך עושים זאת, שונה ואפקטיבי
  • איתור צרכים רציונליים ואמוציונלים של הלקוח
  • שפת גוף - נלמד ונתרגל בסדנא כיצד לעשות שימוש נכון בכול תהליך המו"מ המורכב ולשלב את שפת הגוף בהעברת המסר שלנו, חשוב, מעצים ואפקטיבי. 
  • ניהול המו"מ וניהול משברים
  • הכנת הצעה מסחרית /כולל הדרכה לבניית הצעה מורכבת: בניית יעדים שנתיים, תקציבים, שיתופי פעולה במידת הצורך, שיווק ועוד.
  • שת"פ עם השיווק במסגרת בניית קונספטים שיווקים- איך לחבר את השיווק אצלכם בחברה למטרות העסקיות שלנו
  • טיפול בהתנגדויות במסגרת המו"מ
  • ניהול שוטף של הלקוח
  • העמקת פעילות בקרב לקוחות אסטרטגים ותיקים