שאלות ותשובות

מה ייחודי בסדנת ניהול חדשנות- Systematic Innovation ולמי היא מתאימה?

הסדנא מסתמכת על כלי ישים ואפקטיבי , לא עוד ישיבות "סיעור מוחות" מייגעות שבהם מעלים רעיונות בלי סוף ואין חיבור לשטח.
קהל המטרה: מנהלי שיווק, מנהלי קטגוריות, מנהלי מוצרים, Chanel Marketing – (מנהלי שיווק ערוצי), משרדי פרסום- מחלקת אסטרטגיה. הסדנא מלווה בדוגמאות מהעולם ומהארץ וכן בתרגול אפקטיבי בצוות.

סדנאות ניהול - למי הן מתאימות?

מנהלים בתחילת דרכם/עתודה ניהולית (מספרי שתיים שמיועדים לניהול), מנהלי ביניים, מטה /הנהלה בכירה. התכנים מותאמים לקהל המטרה ול DNA של המנהלים והארגון.

בסדנאות שעברנו בעבר הצוותים אמרו "מאד נהנינו, אבל אחרי כמה ימים חוזרים לשגרה ולא מיישמים," מה שונה אצלך?

ראשית, אין שיכפול סדנאות, כל סדנא נבנית בהתאמה למטרות ול- DNA של הארגון והצוות עם חיבור לעולם התוכן שלהם. שנית, הסדנאות אצלי הן לא הרצאות שהצוות יושב ומקשיב, אני מוביל ומנווט את הצוות, הצוות במרכז: סימולציות, הפעלות, דילמות מהשטח. הצוות כול הזמן מאתגר עצמו, אין קיצורי דרך.
שלישית, אני גורם לצוות מן ההתחלה לחשוב כול הזמן "מה יצא לי מזה"? גורם להם להתחבר ברמה האישית ומשקיע בתהליך זה מן ההתחלה ולכול אורך התהליך.
בנוסף תהליכי הליווי ומוודאים הטמעה של הכלים והידע הנלמד ומאפשרים שינוי אמיתי ולא חזרה לשגרה

מה הניסיון המקצועי שלך?

ניסיון של למעלה מחמש עשרה שנה בתפקידי ניהול סחר ושיווק, החל מניהול לקוחות אסטרטגים וכלה בניהול תחומי מכירות ושיווק בחברות מובילות מענפים שונים: תקשורת, חברות שיווק והפצה, רכב, לרבות ניסיון ועבודה בחברות בינלאומיות גדולות, כולל ניסיון ניהולי של צוותי מכירות.
בוגר קורס הנחיית קבוצות של "תפנית" (אוניברסיטה פתוחה), קורסים של המי"ל והתמחות במתודולוגיות וכלים מתקדמים מחו"ל, וקורס מתקדם לפיתוח מערכי הפעלות ומישחוק. הערך המוסף הגבוה היינו חיבור לשטח: מאחורי כול המתודות והכלים יש ניסיון אישי בישום בשטח! מכיר את השפה , הדילמות והקשיים של הצוותים (עובדים ומנהלים) ולכן רלוונטי יותר.

סדנאות והדרכות מתאימות רק לצוות מכירות ולמנהלים?

ממש לא, השאלה הנכונה היא מה את/ה רוצה לשפר, לחזק בצוות שלך? למשל אם יש קשיים בתקשורת בין מחלקות שונות, שחיקה ולחץ, ניהול משימות וזמן וכו'. הכול בהתאמה לצרכים שלכם בארגון.
לדוגמא העברתי סדנא למנהלות לשכה בכירות של יום שלם שכללה את התכנים הבאים: שפת גוף,רושם ראשוני, התנהלות עם לחץ וניהול קונפליקטים.

מה השלב הבא, איך מתקדמים?

אם אתה או את כמנהלים בארגון מרגישים שיש צורך לקדם תהליך, לשפר יכולות, או לתת כלים אפקטיביים לצוות/מנהלים על מנת לקדם תוצאות - אל תהססו, תרימו טלפון או שילחו אלי מייל. אני מבטיח דבר אחד: פגישה מאד אפקטיבית, (ללא מחויבות מבחינתכם) שבה יוצגו דוגמאות לסדנאות, הדרכות וליווי אפקטיביים וכמובן טיפים ודגשים לארגון שלכם.

ממליצים יש?

בוודאי,ניתן לראות מה רשמו לקוחות בעמודת ממליצים. במקרה הצורך יועברו גם טלפונים ברמה פרטנית. חברות ממגוון תחומים: מזון, שיווק והפצה, היי טק, רכב, תעשייה, בתי מלון, תיירות ועוד.

ת'כלס דן, מאד התרשמתי אבל מה הערך המוסף לחברה שלי להתקדם אתך?

שאלת מיליון הדולר, שני פרמטרים מרכזיים: אחד- ניסיון וידע בתחום הנחייה והעברת סדנאות והדרכות וזאת עם חיבור לשטח ולא בשפה של תאוריות ומתודות. אלא בגובה עיניים - בשפה ובמציאות העסקית שלכם.
שנית – אתם לא מקבלים חברה שכול פעם מנחה אחר יעבוד מולכם, כול שלב: הבריף, התשאול, בניית התכנים והעברתם מתבצעים על ידי לאורך כול הדרך. בפגישת הכרות תבינו למה הסדנאות וההדרכות שאני מעביר שונות מכול מה שהכרתם. חיבור טוטלי לצוות שלכם , לדרך ולתוצאות. אל תהססו , צרו עמי קשר ותראו שאפשר לעשות הדברים אחרת והכי חשוב אפקטיבית.